Gençlik Aşısı

Gençlik aşısı, ciltte yaşlanma ve çevresel faktörlerin etkisiyle oluşan kırışıklıklar, sarkmalar, elastikiyet kaybı gibi sorunların tedavisi için uygulanan bir mezoterapi işlemidir. Gençlik aşısı içerisinde saf halde hyalüronik asit bulunur ve yüz, boyun, dekolte bölgesi ile ellerde sıklıkla kullanılan bir uygulamadır.

Kişinin cildinin ihtiyacına göre genellikle 3 ila 5 seans arası uygulama yapılması gerekmektedir. Genellikle işlem yapıldıktan 3 gün sonra ciltte etkileri gözlemlenmeye başlar. Ciltte daha parlak, gergin ve dinamik bir görünüm sağlamaya yardımcı olur.

İşlem öncesi cilde anestezik krem sürülerek cilt hassasiyeti azaltılır. İşlem sırasında yapılan enjeksiyonlardan dolayı ağrı ve yanma hissi oluşabilir. İşlem sonrası ciltte kızarıklıklar meydana gelmektedir bu nedenle işlem sonrası sosyal bir ortamda bulunulması gerekiyorsa görüntü anlamında kişiyi rahatsız edebileceği için farklı bir zamanda yapılması önerilir.