Leke Mezoterapisi

Güneşin, gebeliğin ve ilerleyen yaşın ciltte oluşturduğu lekelerin azaltılması veya ortadan kaldırılması için kullanılan bir yöntemdir.

Leke Mezoterapisi Etkileri;

• Daha berrak ve pürüzsüz bir cilt rengi oluşur.
  • Cilt beyazlar.
  • Cilt aydınlanır, parlak ve sağlıklı bir görünüm kazanır.
  • Güneş, gebelik vb. süreçlere bağlı olarak ciltte oluşan lekelerde azalma görülür.
  • Cilt kaybolan esnekliğini ve nemini tekrar kazanır.

Kliniğimizde uygulanan Leke Mezoterapisi lekelerin hafiflemesine, hücre yenilenmesini ve cilt altı dolaşımın artmasını hedefleyen vitaminlerin, protein yapı taşlarının, hücresel yenileyicilerin, cilt altı dolaşımı düzenleyen maddelerin vb 21 etken maddenin bir arada bulunduğu Sağlık Bakanlığı onaylı, ithal orijinal tıbbi karışım ile yapılmaktadır.

Cilt yenileme stimülatörü kullanılarak 10 – 15 gün ara ile yapılan işlem toplam 5 seanstan oluşur. 5. Seanstan sonra 6 ayda bir koruyucu devam kürü gerekir. Leke Mezoterapisi gündelik hayatla uyumlu, mevsimsel değişikliklerden diğer yöntemlere göre daha az etkilenen bir yöntemdir.